sermin55 Dilara_55 ben ilk dogumumu medikalde yapmıştım 4yıl önce ve şimdi ikinciye hamileyim ama daha karar veremedim medikal parkta çok paglı olmuş bilmiyorum artık kısmet diyelim
Mgdk Dilara_55 hastaneyi bilmiyorum ama atasam tıp merkezine kadir şahin geldi. Muşta takipli olduğum doktordu ve çok memnunduk gittiğine çok üzüldük. Çok değerli çok ilgili bir doktor
SU55 Mayahanim bende doğum için diyarbakırdan Samsun’a geldim. Büyük Anadolu merkez şubede Özge piri mantar hanımı önerdiler onunla başladım kontrollere. 34+5 iz bekliyoruz 😇 çok ilgili bir doktor ama hep çok yoğun ve yorgun 🙈