Benvebebegim amelıyattan bir iki saat sonra dıkıs kontrolu ıcın geldıgınde evet bastırıyor hem pıs kan akması ıcın hemde dıkışler için bir kez yapıldı 30 sn max suruyor acısada , sonda cıkarken hıssedılmıyor bıle takarken de aynı 30 snyede takıyorlar oda enfeksıyon oldugunda vajınada olan yanma gıbı bı yanma hissi oluyor o kadar sonda işlemi zor bi işlem değil hiç