Kızlar merhaba, 36+5 haftalık hamileyim son adet tarihime göre, hastaneye göre de 37+4 haftalık hamileyim. Gebelik şekeri var bende 1 aydır ilaç kullanıyorum bugün doktorum 40. Haftaya kadar doğum gerçekleşmezse suni sancı ile 1 temmuza randevu verelim doğumu başlatalım istersen dedi, bende kararsız kaldım. 27 hazirana randevu istedim o tekrardan bir durum değerlendirmesi yapalım sonra gerekirse doğum için randevu verin dedim. Buna benzer bir şey yaşayan var mı ya da suni sancıyla doğum yapan ? Normal doğum sancısıyla aynı mı suni sanci ? Suni sancı verildikten ne kadar sonra doğum gerçekleşiyor, tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen. Çok korkuyorum