Dry2405 Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 16+4 haftalık hamileyim beyninde koroid pleksus kisti 5.2mm dedi korkma 28. Haftada geçiyor olup geçenler duyanlar var mı ve böbreğinde genişleme var biraz dedi onu da çok takma geçici takip edecez dedi
Hrdl Dry2405 böbrek genişlemesi genelde erkek bebeklerde görülüyor benim bebeğimde de var geçiyor dedi doktorum
Pinkflowers0 Dry2405 benim kızımda da vardı detaylı ultrasonda görüşmüştü ama geçtiler çok şükür endişelenmeyin 🌸
Dry2405 Ozoooo doktorum da bana 28. Haftada geçecek dedi normalmiş oluyormuş inşallah benim bebeğimşnde geçecek dua edin
Dry2405 Hrdl bebeğimin cinsiyeti kız, genelde erkeklerde görünüyor kızlar da daha nadir dedi o da korkulacak bir şey yok dedi de insan ister istemez strese giriyor
Dry2405 Ozoooo inşallah canım dualarımızda birbirimize yer verelim rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla selametle kucağımıza almayı nasip etsin
Dry2405 34feyza inşallah Allah’a dua ediyoruz ondan istiyoruz Şafi ismiyle şifa versin bebeklerimize inşallah 🙏🏻
Pinkflowers0 Dry2405 şöyle sanırım 16. Haftada normal doktorum söylemişti 22 lerde de detaylı ultrasonda da görünmüştü sağ veya soldakinden biri daha büyüktü hatta. 32. Haftalarda kayboldu
Dry2405 Pinkflowers0 ben de bayramdan sonra detaylıya girecem bakalım o zaman ne diyecek doktor inşallah benimki de en kısa zamanda yok olur