Benim bel ağrım hamileliği ilk öğrendiğimde başladı yani 4. Haftada ve 14. Haftaya kadar devam etti. Uyurken bile bel ağrısı ile uyanıyordum, ayakta durunca bile ağrıyordu bazen inlememek için kendimi çok zor tutuyordum. Doktorum uyurken bel boşluğuna havlu koyarak uyu demişti açıkçası çok uzun süre yapmadım birkaç gün yaptım sonrasında geçti gerek kalmadı