Adigepsase Merhaba ben doğum yapalı 25 gün oldu saçlarımı ombre yaptırmak istiyorum ama emzirdiğim için tereddütte kaldım. Acaba doğumdan sonra ombre yaptıran saç boyatan oldu mu? Sakıncası var mı?