xbebegimx Tsrhlya bu model degil ama bu markadan aldim hem saglam hem kullanisli manevrasi falan kolay
Tugbazdmr Tsrhlya yani ben aldım ama daha 7 aylık hamile olduğum için kullanmadım. İlk izlenim olarak güzel hafif yani bence ağırlığı yok, kolay katlanıyor
Smnrgkklbr Bende bu markanın drone kabin modelini aldım güzel duruyor ama daha kullanamadım iyi çıkar inşallah kolay katlanabilir özellikte