guzelanne01_ hadi ya benm 4 buçuk sene oldu daha.benm ilk doğumda sezaryen gününü aldık sezaryen olacagm günün gecesi kız gelmeye karar verdi 41+1 ama ne sancm vardı ne nişanım gelmişti ne suyum hepsi Bi anda oldu . Bir gittim 3 cm açılma 10 dk sonra 5 cm oldu nöbetçi doktor acilman çok güzel ilerliyor cstinda müsait dedi ama kendi doktorum izin vermedi 4550 kiloydu oyuzden sezaryen oldum . Catım müsait diye düşünüyorum oyyzden.