Liya98 Sperm zaten 24 saat kadar canlılığını içeride sürdürüyor diye hatırlıyorum. Jel mantıksız geldi bana da. Çocuk istemi durumunda önce doktorda muane olmanız daha sağlıklı olur. Gebe kalmaya engel teşkil eden bir durum varsa nasıl bir çözüm olması gerektiğini bu süreçte doktorla yürütmelisiniz. Bende regl düzensizliği olmamasına karşın pcos olduğumu öğrenmiştim bu süreçte herşey yolunda görünüyor olsaydı eşim doktor kontrolüne gidecekti. Bu tür durumlar iki taraflı olabiliyor çünkü. O yüzden bence doktora gitmeniz gerekirse uzman görüşü olarak jeli ona sormanız daha uygun olur.