senoski valla 38 i bilemem de. Ben 40+3 üm. Geçen hafta 39. Haftada doktorum hiçbir belirti yok demişti. Cok hareketli bi gebelik geçirmiştim aslında. Acilma da yoktu. Bugün tekrar muayeneye gittik. 3 cm açılma, rahim ağzında yumusama var dedi. Nst de sancim çıktı duzensiz olarak. Yatırmak istedi. Ben yarin sabah gelsem olur mu dedim. Yarin sabah nasipse yatışim yapilacak. Suni sancı ile desteklenecek.
Son 1 hafta içinde ne yaptın dersen, ahududu yaprağı çayını günde 4 kez içtim. Hergun 1.5 saat yavas yavas da olsa yürüdüm. Evim 4. Kat. Asansör kullanmadim. Hergün korunmasız birliktelik ve 1 haftada 3 tane ananas ile 1.5 kilo hurma yedim . 1 haftadir her gün emekleyerek yer siliyorum. Plates topunda 1 saat tepiniyorum. Ben bu kadar cabalarken insallah yarin sezeryana dönmeyiz. Hangisi fayda sağladı hiçbir fikrim yok. 😀