Yagmurerol Canım merhaba sabah kahvaltımı yapıyorum bende saat 11 de en geç. Sonra saat 3 gibi bi içim kıyılıyor. Ufak bi parça ekmeğin arasına peynir koyuyorum bazen de çubuk kraker dediğin gibi meyve falan. Bide iştahım çok açıldı ya nolcak böyle bilmiyorum 😂😂 akşam olunca da ekmeksiz yiyorum yemeklerimi sonra gene içim kıyılıyor hem kıyık geziyorum yani anlıyacağın 😁😁