ozzlemk Kızlar pijama takımı olarak nasıl bişey tercih ettiniz? Ben üstü kısa kol istiyorum sizce kaç tane pamuklu olmalı ya da totelde kaç tane hastaneye almalıyım? Elbiseli gibi olan düğmeli de olmalı mı
Yenibirannee ozzlemk düğmeli çok kullanışlı oluyor. Ben 2 takım hastaneye getirmiştim 1 takım kullandım 😊 ama evde de kullanmalik 4-5 takım almıştım.
Gunes17 ozzlemk ben alt üst takım aldım hastane çantama 3 takım koyuyorum ilk dogumumda öyle yaptım terliyosun veya kan bulasabiliyor bu cantama da 3 takım koydum alt üst takım daha iyi elbise şeklinde olanlar katlanabilir rahatsız edebilir seni
tunasmom ozzlemk Ben bunları aldım canım evde de pijama takımım vardı zaten hiç kullanmadığım birde onu yanıma alacağım her ihtimale karşı
mnli ozzlemk minimum 2 pijama takımı olmalı resim çekilmek için gecelik sabahlık da ekstra alabilirsiniz çok terliyorsunuz üstünüzü değiştirmek gerekiyor altınız da kan olabiliyor hatta pijama takımı dışında tshrt götürcem ben ekstra terli durmamak için ilkinde pişman olmuştum
ozzlemk Yenibirannee şuan 6 aylığım vee hiiç tartılmadım😂 normalde ki bedeninizden sadece 1 beden mi büyük tercih ettiniz nasıl yaptınız 😌
tunasmom Beren00 ben small aldım çünkü geniş yani rahat bi kalıp hamile halimle denedim ki karnımda büyük oldu yani
Beren00 tunasmom Lcw baktım ama bulamadım ne diye aratmam lazım acaba kuması çok hosuma gidiyor o yüzden almak istiyorum zaten 😊
EU__1718 ozzlemk alt üst takım almıştım rahat edebilmek için çünkü yatak yüksek oluyor in çık elbise beni zorlar diye düşündüm.önü düğmeli bir tane takım yetti.evde giymek için de bi takım almıştım o kadar