Kızlar 16 da Klomen kullandım 31 kadar yumurta takıbı yapıldı büyümemiştı istelınen boyutta adet olursan 3 günü gel yine farklı ilaçla denicez söyledi adet olmazsan test yap dedi 10 da olmam gerekırdı ama adet düzensizliği de var ama doktorum adet olursun gebe kalmazsan ama ben hala olmadım adet hiçbişey yok gebelikle ilgılı de tek belirtım deli gibi bel ağrısı aşirı ateşlenme var o kadarkı gece kalkıp ayaklarıma kollarımı yıkıyorum ve böyle kasıklarda sızlama gibi batma oluyor aralarda kasıklarda batma var böyle olup gebe kalan var mı yoksa adet düzensizliği yaparım ilaç 3 gün önce test yaptım negatif lütfen yardımcı olurmuşsunuz ne yapcamı bilmiyorum