Ftmysf1007 Selam kızlar 33+1 aylık olduk. Bugün kontrol vardı bebek kilosu 2100 dedi doktorumuz sizlerin nasıl bana az gibi geldi de 😥
Bulbulyuvasi Ftmysf1007 ayy günü gününe aynıyız kız. Ben en son 29+5te gittim haftaya randevum var. 1515gr idi. Ama çok ağırlaştım kendim bile hissediyorum bazen göğüsüm sıkışıyor sanki dönmüş de ayakları orada gibi kesiyor nefesimi 🫠
Bnbranneyim8332 Ftmysf1007 korkma ben 40+4 doğurdum kızım 2770 di seninkinde biraz cılız olur en fazla sorun yok 😇
Pekdemir 33 haftanın başında bana da 2100gr dedi haftasiyla uyumlu dedi normal bence boşuna endişelenmeyin
Ftmysf1007 Pekdemir doktor da normal dedi ama ultrason kağıdında fl bc kısımları hep 32 haftalıktı ben de endişelendim
Aycan1234 31+2 de 1500 kiloydu 32+2 de tekrar gidicem banada çok az dedi doktor inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız hepimiz❤️
byz35 Ftmysf1007 bana da az demişti iki hafta boyunca kaşar pastırma ve peynir yedim ama özellikle kaşar bebiş bi anda 500 gr aldı iki haftada
Ftmysf1007 byz35 maşaAllah 🙏🏻 aslında çok alması da iyi bir şey değil ama haftasıyla uyumlu olması benim için yeterli
Bulbulyuvasi Ftmysf1007 ben normal istiyorum bakalım bebiş nasıl gelmek isteyecek🫠 özel mi devlet mi düşünüyorsun