Gamzefarukk Kızlar 38+3 deyim günde 4 5 tane tüketiyorum doğumu kolaylaştırıyor diye biliyorum yiyen varsa tecrübelerini paylaşabilir mi
minikoannesi123 Gamzefarukk doktorum ananasi da onermisti. Doktorunuza danışarak onu da tüketin isterseniz.
Bnbranneyim8332 Gamzefarukk yedim işe yaradı bebeğimin nabız yavaş olduğundan sezaryen oldum yoksa gayet hazırdım normal doğuma
Sevvim Ananas yedim fayda etmiyor gibi ama hurma yedigim zaman( 37. Ve 38 de yemistim) hep sanci hissediyorum 39+6 dayiz suan yemiyorum sadece bekliyorum