Kbraerhn bende 8 haftalığım
Benimde öyle sabahları bir posta kusuyorum aç kalınca elim ayağıma dolanıyor kusasım geliyor. Kayınvalidem bakıyor yemekleri fln o yapıyor yoksa hayatta mutfağa giremem. Prilam de verdi dr sabah akşam ondan içiyorum bi parca rahatlatıyor