Kızlar merhaba şuan 29+4 hamileyim herşey çok güzel ilerliyor hamdolsun ama ara ara kafama şu takılıyor ikili taramam riskli geldi dörtlü taramam da biraz yüksek riskli çıktı ama detaylı ultrasonum çok güzeldi herşey normaldi normal dediler ense kalınlıgı burnu vs anormal bişey gözükmedi çok şükür doktorumuz fetal dna önerdi parasında değildik eşimle asla ne olursa olsun doğurcam dediğim için de yaptırmadık yaptırsaydım kabul etmiş aldırcakmışım gibi hissedecektim kendimi bunu yaşayan testleri yüksek gelip doğuran varmı