SevgiVeysi41 betada %56 civarında bir artış var canım en az 66 olması lazım diyorlar ama az artıp sağlıklı olan da gördük bilemeyiz 4 gün olduğu için arada. Doktor da tekrar beta baktirmamis onu da cozemedim ama. şuan ultrason için çok erken 1 hafta sonra falan karindan gözükür kesen canım sağlıklı gebelik ise. doktor normal tahlilleri yapmış sana adetin gecikti mi? Şuan kaç haftaliksin sata göre? Bir de şekerin yüksek biraz öteki değerler hakkında yorum yapamicam anlamlarını bilmiyorum