Daha 14+2 haftalığım ama cok fazla ayaklarim şişiyor ilk gebeligimde de cok olmustu ama bu kadar erken degildi daha öğle saatlerinde cok is yapmamis olmama ramen ayaklarim balon gibi oluyor yokmu bunun bi caresi bi önlemi neye dikkat etmeliyim ne yapmaliyim🤔