Coolmom
Duygu07
Kızlar doktorum bana şöyle dedi o haftalarda, bir saat içinde 4-5ten fazla düzenli aralıklarla kasılıyorsa (yani belli bir yere toplanıyor ve karın her taraftan dokunulduğunda semsert taş gibi oluyorsa) bu sancı demektir dedi. Kasılma ve sancı aynı şeymiş anladığım kadarıyla.(ben bilmiyordum)
Ben anlamamıştım o haftalarda ama allahtan vücudum kendi tepki verdide erken yetişmiş olduk.
Bana sorarsanız hala anlıyor muyum? Hayır😕 bebek sırtını mı dayıyor yoksa kasılma diye çok fazla ikilemde kalıyorum.
Yani demem o ki kendinizi rutin düzeninizden, çoook farklı hissediyorsanız doktora danışmakta fayda var. 👍🏻