O kadar çok şey atlattık ki… tüpbebek macerası idi bizimki, cok şükür 2 embriyomuz da tutundu. Ama ilk 3 ay kanama ve lekelenmem azar azar da olsa bitmek bilmedi. Düşük tehlikesi nedeniyle hep yattım. Derken 22. Haftada rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm oldu. Açılma, sancı yaşamadım, ama hep bir korku, endişe. Yatmaya devam ettim. Uzuuun bir rapor dönemiyle resmen yata yata büyüttüm mucizelerimi 🧿🙏🧿 çok şükür artık 36. Haftayı doldurduk. 36+3 te yani yarin kızıma ve oğluma kavuşacağım. Ben 40 yaşında bu duyguyu yaşıyorum, binlerce kez şükürler olsun 🙏 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, sağlıkla kucağımıza alalim bebeklerimizi. Burada çok destek olduk birbirimize, cok tesekkur ediyorum, ve de yarın için sizlerden dua istiyorum 🙏🙏🙏 ınsallah sorunsuz bir şekilde doğum gerçekleşir, kuveze ihtiyaç duymayiz ve evimize beraber döneriz. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏 hiçbir anne üzülmesin 🙏💖🙏