Happ Gözle hiç görülmüyor fotoğraf çekip efekt değiştirerek baktım sanki ikinci silik bir çizgi var gibi sizde görebiliyor musunuzzz
Happ yusram68 evet alttakinden efekt yok canım bende çok sonradan farkettim kuruma çizgisi desem elli tane test yaptım günlerce bekledi hiç kuruma çizgisi görmedim bu erken gebeliklerde o yüzden bi ben mi yanlış görüyorum acaba dedim 😄
Happ babyiscoming_ hiç bu kadarcık bile silik görmemişim bi heyecan yaptım o yüzden bugün ovülasyon 13 çatlamayı göreli de 12 gün regl de 3 gün gecikti o yüzden acaba mı dedim
Happ anneoluyoruuumm16 ay dua edin lütfen kaç gündür test yapıyorum evirip çevirip defalarca bakıyorum hiç böyle görmemiştim 🥺
Happ Simgesmg ovülasyon 15. gün olsun bi en azından diye düşünüyorum kan için, cumaya kadar sabahları test yapıcam eğer yine regl olmazsam kana gidicem inşallah vardır 🙏🏻
Happ Simgesmg evet ama nette bi çizgi değil gibi ya o yüzden hemen eşimi de beklentiye sokmak istemedim üzülmesini istemiyorum 🥺