1s1e1d1a_ anonimm1907 vallahi bilmiyorum benim bebiste sağ tarafta bende kız diye hissediyorum tabi herşeyden önce sağlıklı olsunlar çoğu tahmin doğru çıkıyor bu arada kaç haftalık acaba
anonimm1907 1s1e1d1a_ tabii ki sağlıklı olsunlar da inşallah 💖 14+2 deyiz göstermedi cinsiyetini bağdaş kurmuştu
Patatesliyumutta Ben anlamam çok ama kız olduğunu düşünüyorum, kese tipi Yuvarlak ve bebek sağ altta görünüyor. Benim erkek hem fasulye şeklinde kesem vardı hemde soldaydı bebek
Bhesnn 1s1e1d1a_ benim kızımın fasülye gibiydi kesesi oğlumun kesesi yuvarlaktı şimdi Buda yuvarlak ama ne olduğunu bilmiyorum 😌 bence değişiyor
1s1e1d1a_ anonimm1907 insAllah yiyorum bı poşet aldım bugün meyvesuyu çikolata kek felan insAllah görürüz🤲🐣