Seda54 ben İlknur hanıma gidiyordum çok memnundum kendisinden. En sonki randevuda doğum başlamış altı cm olmussun dedi dogumumu onunla yapmayı çok isterdim ama fiyat çok fahisti. 2300 ikinci doğum dediler hakeza bir maaşım karsilamiyordu doğumu. Gittim dogumevinde yaptım pişman değilim çünkü bir şeyler ters gitti ve vakumla normal doğum yaptım doğumevi çok donanımlı biraz da kendimi devlete teslim etmek istediğimden dogumevine gittim