Elenor17 Kızlar 37+6 dayım normalde 39 da sezaryen olacagım.Ama dünden beri büyük tuvaletime sık çıktım.Bir de son 15-20 dk dır bebek aşırı hareketli ve asagı baskı yapıyor vajinama batıyor gibi bunlar doğum belirtisi mi oluyor ?
Esraesra08 Elenor17 ben 33 teyim aynı şikayetler bendede var ama doğum belirtisi değildir bence yoksa ben çoktan doğurmuştum😂