Kyaa1204 Doktorum suan normal doguma bı engel olmadıgı ıcın bekletıyor zaten erken deglmı daha 37 den once gelmesn ya🙈 bu arada en son 35+4 de gttm ufak sancılarm cıktı hıssetmıyorum dedım ama suan ara ara asagılarda oluyor cok hafif oda bacak kısımlarmda 🥹