Tkckvci Dilekata123 Nişan yaklaşan doğum belirtisidir.Agrilariniz ve sancılarınız düzenli ve ritmik hale geldiği zaman hastaneye başvurun.
Simay13 Dilekata123 yapamadım 😆😆39+3.te mi ne gelmişti nişanim. Bugün 40+3.üm tık yok. Yarın yatisim var suni sancı verilecek 🥴🥴😱😱😱
Hamdiyevural Dilekata123 akşam 9 da Nisan sabah 10 da hastaneye gittim 2 cm aacilmayla suni sancı aldım ve 12.30 oğlumu kucagima aldım
Oznur28 Dilekata123 ilk gebeligimde Nisan gelmisti sabah . Akşam 7de hastaneye gittim sancilarim sıklaşınca, o gece 3 bucukta doğum yaptım.
Dilekata123 Tkckvci çok heyecanlıyım inşallah sancı falan olur zamanı geldi daha tık yok benim oğlandan teşekkürler cevap için canım ❤️🌸
Tkckvci Dilekata123 oğlanlar Bi tik geç geliyor diyolar hep benimki de oğlan Rabbim hayırlısı ile kucağıniza almayı nasip eylesin sağlıklı gelsin de canı isteyince gelir annesi 🤗🤗
Dilekata123 Simay13 Ay inşallah suni verilmeden kendi sancın gelir bir avazda kurtulursun canım bende brkliyorum çaresizce keyfini🥹
Simay13 Dilekata123 ahh ahh bekledim aha sancim gelecek aha suyum gelecek. Günüm doldu. İyi dileklerin için çok sağol ❤️
Dilekata123 Hudaaa_dgn 3 güne kadar gelebiliyormuş herkeste değişkenlik gösteriyor benim ilk iki gün kahve lekelenme oldu bugün pembemsi sümüksü nişan geldi sonra bi parçası daha düştü
Dilekata123 Hamdiyevural Ay inşallah ben pazartesi gittim açılma falan yoktu sancıda yoktu bugün nişan geldi doktora bildirmedim bile su veya kanama olmadığı sürece sorun yok dedi umarım sancı ve açılma olur bekliyorum dört gözle 🤲🌸