EsilaErtugrul 8 haftamın içerisindeyim çift yumurta ikizlerime hamileyim doktorum 12.ci haftada ikili test yaptırmam gerektiğini söyledi. Ama internette cok okudum coğul gebeliklerde yapılmıyormuş. Yaptıran oldu mu?
Ozlemzolan EsilaErtugrul ben yaptırdım 12+4 de normal cıkdı ama önceden gıtıgım dokdor bosna para cerme oranlar tutmuyo saglıklı sonuc degıl demısdı ben merakdan yapdırmısdım
Ozlemzolan EsilaErtugrul bozım ıcon onemlısı 4 boyutlu ultrason ayrıntılı bakılan oda 21 haftada baklıyo ona dıkkat edelım yeterli
Pinkyy EsilaErtugrul bende yaptırdım ama doktorum gerek yok hatalı çıkıcak dedi biz nedense istedik,hatta sonuçları 2 doktora daha gösterdim ikiz olduğu için boşuna para vermişsin sonuçlar hatalı çıkar dediler..
Minnak-123 EsilaErtugrul bana dr.um önermedi 2li 3lü hicbse yapilmadı yaniltabiliyomuş sadece detaylı ultrasona girdim ve 24.cü hafta seker yuklemesi yapilcak okadar 😊