Bugün sabah serklaj oldum. 13+6 haftamdayom ikiz bekliyorum. Yemek yiyebilirsin dediklerinde yemek yedim hemen sonrasında kustum. Kusarken bir sıvı aktı benden. Hemşireler suyun dediler aklım çıktı. Daha önce suyum geldiği için ikiz bebek kaybı yaşamıştım. Doktorlar muayene etti. Spanç içindeki sudur suyun gelmiyor diyorlar. Ama ben çok korkuyorum. Bide belimde sancı var. Geçmiyor. Serkalj olup böyle olan var mı. Gelen su safran sarısı renginde hala gelmeye devam ediyor