Begleyna ben su an fuat hocaya gidiyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim, ses tonunun sakinliği huzurlu hissettiriyor, basından bwri ona gidiyordum 3 arkadasımda onda dogum yaptı 3üde memnun kaldı insalşah biz de devam ediyoruz su an :) 26+1den selam 👋