Sareee39 Kızlar bakarmısınız lütfen bir doktor 12. Haftada %100 kız demişti 17 Haftamda %99 erkek dedi hangisi doğru kafam çok karıştı yaa 😭 https://www.hizliresim.com/qjeq95j https://www.hizliresim.com/j88u2i6
Aysee1123 Sareee39 Organ belli etmiş kendini artık erkek ☺️ Zaten 16 dan itibaren netleşiyor iyice. 12 de kız olduğu söyleyen doktor yanılmış. Olabiliyor böyle
Elfelf0 Sareee39 30 a kadar bizde kız biliyordk 30. Haftada öğrendik ki erkekmis . En son dediği dogrudur bence
Asyaoguz Benimkinede bakar mısınız ،🎀 turkuaz_ iremkoftercioglu https://resmim.net/i/16866418998587178768213896036834.SEGja3
turkuaz_ Asyaoguz kemik yapısı kıza benzıyor ama genital kısım çok parlamış görünmüyor 2 çizgi mi var 3 çizgimi
000 Elfelf0 nasıl kız denilip bu kadar haftaya kadar sonra erkek deniyor erkek bebege anlamadım ozeldemi baktirdiniz hep nasıl belli oldu kesinleşti
Umutunelifi93 Dudu1988 bazıları değişir diyor göbek bağıyla karıştırılmış olabilir diyorlar o yüzden burda sormak istedim sizce değişme olabilir mi bugün ilgisiz bi doktor da erkek dedi
Umutunelifi93 Dudu1988 canım bugün tekrar gittim doktora oda erkek dedi artık nasibimiz böyleymiş diyorum yada bende sen gibi detaylıyı bekleyeyim belki değişir ☺️
Dudu1988 Umutunelifi93 yanilma ihtimalleri var bacım bana detayliya kadar erkek dediler uçtuk sevindik daha yeni kiz oldgnu öğrendik haftaya gene gidicez Bi umut