Eşimle sürekli kızımızın ismi konusunda kavga ediyoruz. Ayçıl öykü koyalım dedik en başından beri. Baktım onun ailesi hep Ayçıl diyor. Bnde öyküyü koymuştum. Bu beni sinir etmeye başladı. Değiştirelim diyorum diğer isimler içime sinmiyor ağzım alıştı diyor. Kafayı yicem gerçekten bu durumdan . Sinirlerim çok bozuk . Diyorum tek isim olsun bir tane koyalım . Yok hayır….