Kızlar 38+6 olduk muhtemelen haftaya sezaryen olucam. Kendimi hep normal doğuma odaklamıştım ama bebişim gelmiyor. Artık zaten gelse bile kilosu 4ü geçecek normal doğum zor olacak diye doktorum sezaryende karar kıldı. Daha önce hiç bir operasyona bile girmedim. O ameliyathane odasını bile gözümde canlandırınca kalp atışlarım yükseliyor. Lütfen tecrübeli anneler rahatlatacak hikayelerinizden bahseder misiniz?