ciceklianne Haftaya girdik çok şükür. Doktorum 12den sonra cinsiyet için gel dedi ama burada cok fazla okuyorum kiz dediler erkek çıktı ya da tam dersi. Böyle bir durumla karşılaşma ihtimalimi azaltmak için sizce ne zaman gideyim?
Aysee1123 ciceklianne 15-16. haftalarda giderseniz daha iyi olur o zaman. Doktordan doktora çok farkeden bir konu erken gitmeyin madem ne olur ne olmaz ☺️
Nuraaa ciceklianne ben 12de gittim ama tahmın yapmadı Bır sonrakı aya randevu verdı O zamana da zaten sanırsam 15-16 haftalarda olacagım belli olur
alakayamaydanoz ciceklianne 12+4 te bilindik bir doktor kız dedi sonra 16 da erkek dedi 20 de erkek dedi bugün detaylım vardı erkek dedi
ciceklianne Sareee39 merhaba. Size bir şey sormak istiyorum. Doktorunuz kız dediğinde Bacak arasından bakıp mi kiz dedi acaba :)
Yenianne222 Bende 2 hafta sonra gideceğim doktorum çağırdı ama gitmeden ne yemeliyiz ne içmeliyiz göstermesi hareket etmesi için acaba bilen var mııı 🙈😇 en son gittiğimde uyuyordu 🥴😂
Zulfiye06 ciceklianne 1 fincan kahve ☺️ çocuğum hiç hareket etmedi meyve suyu çikolata yedim gene etmedi . Doktor bi kahve iç gel dedi zıplıyordu masallah 😂
Zeyneppp__ ciceklianne Sareee39 Kiz dediginde doktor ultrasonda kiz bebegin cinsel organini gordumu?Nasil degisiyor benim doktorumda 14de gittim kiz dedi ama hazirlik ypamayin dedi emin olmamis olabilirmi?
ciceklianne Sareee39 yaa ben de çok şaşırdım. Ama erkek deyince genelde değişmiyor diyorlar. Insallah aynı kalır artık 🤭
Sareee39 ciceklianne merhaba tabi ki ben bacak arasına baktınız mı diye sormadım doktora kendisi %100 garanti kız bebek herşeyini alabilirsiniz değişmez dedi doktor ama zaten bizim bebişin bacakları hep açık yüzünü de hep gösteriyor çok hareketli bi bebiş
alakayamaydanoz ciceklianne baya baktı hatta cinsiyeti öğreneyim diye size özellikle geldim dedim doktora. Öyle deyince daha çok baktı uzun uzun.