herkese selamlar şuan da 29+2 günlük hamileyim gitmiş olduğum doktorun hastanesinde yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok ve benim şuan da rahim ağzı uzunlupğundan dolayı erken doğum riskim var doktorumdan çok memnunum ama yoğun bakımı bulunmadığı için tereddütteyim bi kaç arkadaşım yenidoğan bebekler için haatanede yoğunbakım yoksa devlet hastanesi yada özel hastaneye sevk ettiğini söyledi 40 güne kadar herhangi bi ücret ödenmediğini söyledi sizin bu konuda bilginiz varsa mutlaka dönüş bekliyorum