Kubra2626 Kızlar merhaba hepinize. Oğlumun adını yunus koyacağım ama yanına isim bulamıyorum. Önerisi olan var mı? Yunus Emre harici önerilere açığım. Acaba sadece yunus mu koysam bilemiyorum.
Bsrblr Yunus Buğra ben ınsallah erkekse Buğra kızda meva koyacam ama hala bellı degıl çabucak büyüsün ve göstersin cinsıyetını 10+3 üz daha cokmu beklemek gerek
Kubra2626 Bsrblr ben 12. haftada öğrenmiştim erkek olduğunu ama 16. Haftada kesin erkek demişti doktorum.
Bsrblr Cgdem123 ben Konya’dan Ankara’ya gıdecektım sabah bı gazla orda bı doktor varmış 10 haftada cınsıyetını bilen bi gidip ogrenıpte geleyım dedım de salmadılar 😂😂çok merak edıyorum
Kubra2626 Lumlum aynı şeyi bende düşündüm sadece yunus olsun diye ama kararsız kaldım yanına bi isim bul diyor herkes
Bendenbitanedahayok1 Yunus neden zorunlu ki bence yunusun yanına isim güzel gitmiyor. Verilen örnekler de yunusun tek başına kullanımından daha iyi değil