ozgecemre06 Arkadaslar merhabalar hamileliğimde 8-9 haftalık kısmımdayım Sadece folik asit kullanıyorum Onun yanında ek kullanacagımız bişeyler varmı doktorun önerdiği
becbz ozgecemre06 bende dokuzuncu haftadayım folik asit ve ı Mom primo diye bir vitamin verdi doktorum
Bebegimveben Sadece folik asit kullanıyorum 8 haftadayım. Ben de bir şey sorayım iki gündür acayip mide bulantım var gün içinde çok kötü oluyorum sizlerin nasıl