Sabah küçük sancıyla uyandım ama böyle kasıklarımda hafif bir adet sancısı gibi 2 gün önce pembe bir leke görmüştüm aynısı bu sabah da oldu ve 1 saat önce de aynı sancıyı yaşadım böyle ağır bir sancı değil doğum başlıyor mu yoksa sizce son haftada böyle normal mi hemen olmaz mı hastaneye gitmeli miyim ?