Ferayldz emzirme öncesi sütünü meme başı/çevresi her yere sür emzirme sonrası ise lansinoh krem sür inşallah geçer. Bende yaşadım oğlumda 5-6 sene önce yanlış tutması sonucu hatta sağ meme ucum hafiften koyu diğerine göre 🥲 lansinoh kullanmıştım geçmesi 1 haftayı buldu hemen hemen ama geçirdi sonuçta bir de acıyı hafifletiyo. Şimdi 2.yem hamileyim bu kez 30 lu haftalarda kullanmaya başlayacağım kremi. Bir de göğüs ucu koruyucu aldım emzirme dönemi kullanacağım o da öneriliyordu