Buseyy Cuma günü sezeryan ile doğum yaptım sütüm geliyor ama bebeğim emmiyor sağıp biberon ile veiyorum silikon uc ile de denedim olmuyor ileriki zamanlarda tutar mı😔
THale Buseyy ay benim bebiş de öyleydi … hala sorun yaşıyoruz ara sıra tutuyor . Benimki ilk altına yastık koyduğumda tutmuştu . Siz de öyle deneyin