Seda54 Kdrtkir ben geçirdim canım ama bende kan pıhtılaşması varmış ondan sonraki gebeliğim boş gebelik oldu ama arkadaşımda boş gebelik yaşadı şimdi hamile sağlıklı bebeği şükür benimde ilaçlarımı kullandıktan sonra oldu şükür canım
Kaderyunus Kdrtkir 16 nisanda kimyasal gebelik sebebiyle düşük yaptım 22 mayista adet oldum peşine hamile kaldim 26 haftalık olduk Elhamdülillah 😊
Kdrye Kdrtkir ocak ayinda kimyasal gebelik gecirdim. 2 ay korunduk. Sonra yeniden bebek isteyince haziran ayinda hamile kaldim. Simdi 23 haftalik olduk kizimla
Defnenaz Seda54 Ben de düşük yaptım sonra da boş gebelik yaşadım. Şimdi beklemedeyim. Siz hamile misiniz?
Seheryvz Kdrtkir kimyasal gebelikten 1 ay sonra hamile kaldım canm bu çağımızın sorunuymuş bende cok üzülmüştüm yine synı şey olur diye korktum ama 20 haftalık olduk cok şükür :) seninde olur en kısa zamanda allahın izniyle..
Seda54 Defnenaz yok canım 4.gebeliğim 2 boş gebelik yaşadım kürtaj oldum 1 de kimyasal gebelik yaşadım canım bunlardan sonra kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim