Aysegull123 Kese etrafında kanama olduğunu söylEdi doktorum bu şekilde olan var mı ilk gebeliğim düşük olduğu için korkuyorum
neslisahctnky-554 Aysegull123 bana da söylemişti 2 hafta sonra geçti genelde dinlen çok fazla ayakta kalma iş yapma kanama olmadıkça sıkıntı olmaz canım inşallah 🤲
Gebeyim-32 Aysegull123 benimde 9. Haftada vardı proluton depot verdi haftada 1 , 11. Haftada geçmişti
Esra1307 Aysegull123 canım bende de oldu o hala devam ediyor mu bilmiyorum tabi henüz kontrole gitmedim kanamam yok hala allahtan. Senin kanama kaç mmdi söylediler mi? Bende iğne vuruldum ve şuan progestan ilaç kullanıyorum akşam sabah
Minik-ve-annesi @Aysegull123 ilk gebeligim düşüktü.kese etrafında kanama olduğu için.sakin ama sakın tuvalet harici ayağa kalkma yat hep yatt kahvaltıni yemegini ayağna getirsinler.kalkaym şurayı toplayaym yemke yapaym falan deme sakn.
Merve10 Benimde kese etrafında kanamam alanım oldu hatta vajinal kanamalarim da oldu doktor dinlenmem gerektiğini söyledi yatacaksin dedi birde iğne vurdur prolutun diye 12/13 haftaya da tamamen gitmişti şuan 28 haftalığım
Merve10 Aysegull123 gitmene gerek yok canım bir daha ki kontrolüne kadsr dinlen kahverengi leke vs gelirse korkma içinde birikmiş eski kanı atıyor doktorum öyle demişti bana
Gebeyim-32 Aysegull123 benim tüp bebek olduğu için zaten progestan kullanıyordum o yüzden ilave vermişti ama geçiyor korkmayın bende çok dert etmiştim hatta 11. Haftada ultrasona gittiğimde çok şarşırmıştım aa bu kadar kolay mı geçiyordu diye
Aysegull123 Gebeyim-32 inşallah benimde geçer hemen siz dikkat etmiş miydiniz progrstanı bende kullanıyodum devam edicem
Aysegull123 Merve10 ilk gebeliğim kahverengi akıntıyla düşmeye başkadığı için çok korkuyorum öyle bişey olur diye umarım olmaz
Gebeyim-32 Aysegull123 pıhtıyı ilk duyduğumda kayınvalidemler bendeydi sıkıntı stres yapmıştım ondan olduğunu düşündüm. Sonra onlar gitti ben normal sakinliğime kavuştum normal yürüyüşümü de yaptım ekstra dikkat etmek için bişey yapmadım yani sonra geçti .
Merve10 Aysegull123 kahverengi eski birikmiş kan takip etmen lazım kırmızıya dönüyorsa doktorunla konuşman lazm
Aysegull123 Esra1307 söylemedi bana kaç mm olduğunu iğne de vermedi ğrogestan zaten kullanıyodum günde bir devam edicem bide dinlen hep yat dedi kanama kendini durdurmuş dedi korkuyorum ama
Esra1307 Aysegull123 anladım yat dinlen ozmn canım dikkat et korkma bak az önce benim doktorum çok güzel konuştu endişe endişeyi kovalar boşver herşeyi dedi. İnşallah herşey güzel olur güzel ilerler 🙏🏻
Aysegull123 Esra1307 inşallah herkes sağlıkla kavuşsun bebeğine bir düşüğüm olduğu için çok korkuyorum
Melisct94 Aysegull123 benimde öyleydi fitil kullandım geçti canım korkma kendini yorma ağır kaldırma yeter😊🙏