Sirkelimon Elzm1 engel olduğunu duydum. Annenin kendini kasma sorunu yüzünden bebeğin kanaldayken boğulma tehlikesi oluyormuş
Eceeeeee Elzm1 canım bende vajinismustum ve tedavi gördüm tedaviden 3 ay sonra hamile kaldım bebeğimi normal doğurdum tamamen insanın beyninde biten bi olay