Kızlar 39.haftaya gireceğim bebek normal doğum pozisyonunda ve normal doğum bekliyoruz ama çatı muayenesi yapılmadı.Özel hastaneye gidiyorum.Çatı muayenesi olmadan normal doğumu beklemek ne kadar doğru?doktorumdan çatı muayenesi yapmayı isteyimmi sizce