Elaylama Esn ben kullanmadım ama eltimin hastneden geldikten sonra sütünün sağılması gerekiyordu. Ben sağdım 1 saat sürdü ve 10-15 damla anca geldi bir de canı çok yandı içim gitti resmen. Sezaryen olduğu için hemen gelmiyor ya süt onunla mı alakalı yoksa pompa mı iyi değil bilmiyoruz ama parmaklarım 3 gün boyunca ağrıdı. Manuel kullanmak çok zor geldi bana o gün.
Rstasar Esn bu sekilde chicko manuel ini gordum kadin catir catir sagiyordu elektrikli de almis ise yaramadi bu daha hizli dedi kadin calisiyor annemin is yerinden ,gozumle gordugum icin bende ondan alicam .hatta bu markayida alabilirim nasil olsa aynisi
Haticeozturk Offf bende kararsizim çalışmıyorum evdeyim ama şu mastit olayından dolayı almak.istiyorum sürüm olurmu olursa ne kadsr olur bilmiyorum
Esn Haticeozturk Valla bende elimde bulunsun dedim şimdi sipariş verdim çalışmıyorum ilk başlarda az da olsa sütümü getirmeye yardımcı olsun yeter herkes de memnun kalmış zaten
Esn Elaylama bende sezeryan olcam onun için kenarda dursun dedim olmazsa elektrikli alırım. Eltine ne yaptınız sonra elektrikli mi kullandı
oglummehmedim Ben weewelin elektrikli ciftlisini sifaris verdim manuel acitiyo diye duymustum yoks zaten hastaneden de veriyolar onu devlettemi ya da saglik ocagindanmi ycretsiz
oglummehmedim Esn ben duydum bunu bi yerde ama suan hatirlamiyorum manuel veriliyodu bildugim kadariyla
Esn Rstasar evet bende önce bi deneyim bunu dedim indirimde bulmuşken aldım hiç almamaktan iyidir bunla gelmezse mecbur elektrikli alırız artık kullananlar hep memnun kalmış
Kenanizm18 Ben kanallarımı onunla actım memnum kaldım suanda doldukca sagıyorum bayada iyi yani 75 e almıştım 40 a cok iyimiş
Rstasar Esn canim benim cevremde herkes manuel aldi bunun aynisi elle sıkıyorsun zaten bir kac gun kullanip sonra koseye koyuyorsun elektrikli pompa calisanlar icin kaldi ki benim gordugum bayan cok seri bi sekilde sagdi sutunu iki gogsunu de hemen bosaltti biberona .Sen bilirsin tabiki ama sutun zaten iki uc gune sagdikca cogalir ben gerek gormuyorum canli sahidim