Ay kızlar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, biz bunu raporlatmıştık özel hastanede kalp damar doktoruna, 3 aymış süresi bitince yeniden rapor yazdırdık şimdi sgk 3 ayı geçince tek doktorun raporunu kabul etmiyormuş heyet raporu istiyor ış dedi eczacı böle bi durum yaşayan var mı? Bin dereden su getirtip insanı sinir ediyorlar. Şurda 3 ayım kaldı niye uğraştırıyorsunuz kardeşim sanki keyfimizden iğne oluyoruz.