yusram68 serifeaslan01 bat 8 di hala tik yok her yerim agriyor dun test yaptim negatifti adet olmayi bekliyorum ertesi gun hapi ictim bazilari ondan ertelendi diyor
Nurzengin serifeaslan01 regl gunu yaptım negatif cikti. Bugun tam 6 gun oldu hala adet olmadim. Testide erken mi yaptim bilmiyorum
yusram68 serifeaslan01 naisl oluyor bilmiyorum bu isler karisik biraz adetten sonra ilk iliski korunmasiz oldu adetim 15 gunde bir gec dollenme nasil oluyor yani ertesi gun hapi gecikme yapar diyor bir kesim diger kesim yapmaz diyor ortada kaldim
serifeaslan01 yusram68 yumurtanın döllenme süresi uzuuyor sanırım bende çok hakim değilim konuya ancak biraz daha bekle tekrar test yapmani öneririm
Nergizos Melike_2403 benim de bat 15. Test yapmadım bekliyorum hâlâ. Kasigim ağrıyor ama sanki regli olacakmışim gibi :(
Melike_2403 Nergizos bende değişik durumlar anlamadım valla herkes adetten 6 gün önce öğreniyor varsa bende de çıkar diye 6 gün önce başladım hala negatif test 😂😂
Nergizos Melike_2403 bence adetten önce mantığı yanlış oluyor. Yumurtlamadan en azından 10 gün sonra olmali. Kimi geç yumurtluyor kimi erken. Ben bu ay geç yumrtladim mesela. Ovulasyon testi ile takip ettim bu ay, bugün 7.gunum.
Nergizos serifeaslan01 sürekli wcye gidiyorum giden gelen var mı diye. Regli olursam çok üzülecegim. Ovulasyon testim baya köyü çıkmıştı ve üç gün degerlendirmistik
Melike_2403 serifeaslan01 adet oluyorum bitiyo tamam artık bu ay olmucak takmıyo gibi adet yaklaştıkça sarıyor merak test yapsam mı var mı😂😂
Melike_2403 Nergizos valla mantıkla yapmadım içim içimi yiyene kadar evde test vardı yaptım canım yapmak istedikçe yaptım 😂 test bitene kadar yapmaya devam