Kızlar merhaba biz 22 haftalığız iki kere detaylı ultrason yaptırdık herhangi bir sorun çıkmadı bugün doktora göründük bebeğin kafasında sıvı birikmesi olduğunu ayrıca karnında genişleme olduğunu söyledi karnı 11 gün ilerideymiş . Şeker yükleme testi istedi iki hafta sonra verecez . Başına böyle bi durum gelen var mı içime korku girdi geldiğimden beri kendimde değilim