16eda16 kızlar geçen ay düşük yaşadım kürtaja gerek duyulmadı sanırım 1 - 2 gün içinde adet olacağım düşük kanamam aynı tarihlere denk gelicek gini adetten sonra korunmayı bırakabilirsin dedi doktor bu süreciniz nasıl gelişti
Aysegul57 16eda16 aynı şekilde düşük yaptım düşük kanaması yaşadım korunmadım ve 1 ay sonra yine hamile kaldım 😂
Mekklc 16eda16 bende kendim düşürdüm ve bir hafta içinde hem regl gördüm hem düşük yaptım korunmadan gebe kaldım tekrar ama maalesef o da kimyasaldı
Seval0sevall Aysegul57 6 eylülde düşük yaptım betam düştü ve dün regl oldum korunmak istemiyorum siz herhangibi birşey kullandınız mı
Aysegul57 Seval0sevall hayır kullanmaya kalmadan hamile kaldım düşük sonrası tekrar yumurtlama olmaz diye biliyordum yanılıyormuşum
Seval0sevall Aysegul57 ben ilk gebeliğimde öyle olmuştum hadi bakalım pazartesi akşam oldum 6 gibi bugün 3 günü Kısmet ama heycanlıyım