Meltemgunes h_korpe01 ya benim gebelik öncesi son 2-3 yıldır yoğun dökülmem vardır vitaminler vs herşey denendi hatta açılmalar olmuştu azıcık kalmıştı saçım . Yvesroche nin dökülme karşıtı şampuanı kesti bi tek şuan 1,5 yıldır onu kullanıyorum
Emimrt h_korpe01 bende 17+5 deyim inanilmaz bir sac dokulmem var ve tepem de acildi acikcasi tum degerlerim normal ckti o yuzden de mevsimsel olduguna inanmak istiyorum ve de bazi bitkisel sampuanlar deiyorum bakalim
Nisanyagmurum h_korpe01 Bende aynı durumdayım vitamin verdi doktorum suanlik etki etmedi ama kimisinin dolgunlasirmis kimisinin dökülürmus